محمود صرخی مرجعیت تقلبی عراقی
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
https://telegram.me/joinchat/DKL4YD8togTtBzDF26ewbQ
محمود صرخی مرجعیت تقلبی عراقی
 

«محمود صُرخی» مرجع خودخوانده عراقی پس از چند سال اختفا، همزمان با فعالیت تروریسم تکفیری داعشی در عراق، از سه‌شنبه‌شب به همراه برخی هواداران خود امنیت بخش‌هایی از کربلا را مختل کرده است.

به گزارش «تابناک»، «محمود بن عبد الرضا بن محمد الحسنی الصرخی» که خود را مرجع دینی در عراق خوانده است و خود را حسنی نسب می‌داند، در سال 1964 در شهر کاظمین به دنیا آمد.

وی فارغ التحصیل دانشکده مهندسی دانشگاه بغداد در سال 1987 است و پس از آن در سال 1994 وارد حوزه علمیه شد.

شیخ محمود بن عبدالرضا بن محمد الصرخی در سال 2003 پیش از سرنگونی رژیم صدام، دیکتاتور معدوم عراق ‌یکباره ظاهر شد و خود را به عنوان یکی از مراجع دینی عراق در سطح آیت‌الله العظمی معرفی کرد.

الصرخی که همزمان با اعدام صدام و نابودی حزب بعث عراق مخفی شده بود، اکنون بار دیگر همزمان با ظهور داعش و حزب بعث و تحرکات تروریسی آن‌ها در عراق با هدف ایجاد فتنه بین شیعیان این کشور آفتابی شده و گزارش‌های خبری حکایت می‌کند که طرفداران وی از سه‌شنبه شب (دهم تیر) با نیروهای امنیتی و انتظامی کربلا درگیر شده‌اند. 

در سال 2005، «محمود الصرخی» ‌‌ناگهانی در شهر «حله» عراق نمایان شد و در مدت زمان بسیار کوتاهی، تعدادی دفتر در شهرهای ‌شیعه‌نشین عراق افتتاح کرد و پس از اعلام مرجعیت، علیه ارتش اشغالگر آمریکا موضع گرفت.

بقیه موارد در ادامه مطلب




مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: